مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 23:002023-08-12سياسي

خبرنگاران باید در همه عرصه ها فعالیت داشته باشند


مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان گفت: خبرنگاران باید در همه عرصه ها فعالیت داشته باشند، رسانه ای در تراز انقلاب است که اهداف و فرامین نجات بخش امام را به افکار عمومی مخابره کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام مجتبی توکای شامگاه امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در سنندج اظهار داشت: بعد از چهل و چهار سال با عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی مولفه ها و محرک های مثبت را  به تمام جنبش های آزادی بخش بشری جاری شد و ذلت را به عزت مبدل کرد.

وی به نقش مهم امام خمینی (ره) در شکل گیری پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در دوران معاصر هیچ جایگاهی  برای دین نگذاشتند و امام خمینی (ره) با گسترش حاکمیت دین افکار و دل ها را متزلزل کردند.

حجت الاسلام توکلی افزود: بنابر تعبیر یک اندیشمند فرانسوی،  یکی از مولفه های این انقلاب، رهبری بی بدیل امام خمینی (ره) است که زیستن را توام با دینداری به ما آموخت.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی قبل از انقلاب حیات خلوت ابرقدرت ها و محلی برای به یغمابردن ذخایر ما بود، یادآور شد: در مقابل شرق و غرب به ذلت رسیده بودیم لذا دلیل و انگیزه پیروزی انقلاب، دست یابی به عزت بود.

وی یادآور شد: رهبری بی بدیل امام خمینی(ره) حقانیت اسلام و انقلاب اسلامی مردم ایران به دنیا مخابره شد و مورد پذیرش قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران باید در همه عرصه ها فعالیت داشته باشند

خبرنگاران باید در همه عرصه ها فعالیت داشته باشند