مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 12:302023-08-03ورزشي

قهرمانی در آسیا هدف امسال ماست/ چند بازیکن ملی پوش می خریم


شهردار گرگان با بیان اینکه ترکیب تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای قهرمانی در آسیا بسته و آماده می شود، گفت: پس از بازگشت تیم ملی جمهوری اسلامی ایران، - ایسنا/گلستان شهردار گرگان با بیان اینکه ترکیب تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای قهرمانی در آسیا بسته و آماده می شود، گفت: پس از بازگشت تیم ملی جمهوری اسلامی ایران، خرید بازیکنان ملی پوش آغاز می شود.

سید محمدرضا سیدالنگی پنج شنبه مردادماه 1402 در حاشیه آیین معرفی سید مصطفی هاشمی به عنوان سرمربی جدید تیم بسکتبال شهرداری گرگان که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و دست اندرکاران سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان برگزار شد، اظهار کرد: باشگاه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان برای فصل جدید بسکتبال باشگاه های کشور با مصطفی هاشمی مربی پر افتخار و با سابقه بسکتبال کشور به توافق رسید.

وی با بیان اینکه با این انتخاب تیم بسکتبال شهرداری گرگان آنچه که یک تیم برای قهرمانی در بازی های آسیا لازم دارد را کسب کرده است، ادامه داد: اعتماد مجموعه شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان بار سنگینی را به گردن تیم به خصوص سرمربی می گذارد.

شهردار گرگان با تأکید بر اینکه از این به بعد هیئت اجرایی بی وقفه در کنار تیم است، ادامه داد: این هیئت برای مشورت و رفع موانع در راستای پیشبرد اهداف ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی در آسیا هدف امسال ماست/ چند بازیکن ملی پوش می خریم

قهرمانی در آسیا هدف امسال ماست/ چند بازیکن ملی پوش می خریم