مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 23:102023-08-22سياسي

رفع مشکلات حقوقی فرودگاه قم


پروژه فرودگاه قم بدون هیچ مجوز و مدرک قانونی کلنگ زنی شده بود اما در نهایت پس از جلسات متعدد مقرر شد با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی این فرودگاه احداث شود؛ - ایسنا/قم استاندار سابق قم گفت: پروژه فرودگاه قم بدون هیچ مجوز و مدرک قانونی کلنگ زنی شده بود اما در نهایت پس از جلسات متعدد مقرر شد با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی این فرودگاه احداث شود؛ تا امروز تمام شرایط برای صدور مجوز آن فراهم شده است.

سیدمحمدتقی شاهچراغی در آیین تکریم و معارفه استاندار قم که عصر امروز 31 مردادماه در سالن جلسات کرامت برگزار شد، اظهار کرد: خدمت رسانی به مردم قم به مدت پنج سال در دو کسوت فرماندهی سپاه و استانداری توفیق الهی بود.

وی با اشاره به اینکه تمام دستاوردهای حاصله در سایه همراهی، همدلی و همکاری مردم، مدیران دستگاه های اجرایی و مراجع تقلید بوده است، مطرح کرد: مراجع عظام تقلید، اعضای جامعه مدرسین، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران در این مسیر همکاری و رهنمودهای موثری داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، استاندار سابق قم با بیان اینکه در ابتدای فعالیت در این استان با مشکلات متعددی مواجه بودیم، عنوان کرد: برخی از پروژه های قم بیش از چند دهه راکد و زیر سایه غفلت مدیران در گذشته مسکوت مانده بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات حقوقی فرودگاه قم

رفع مشکلات حقوقی فرودگاه قم