مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-04سياسي

دشمنان سعی در بی فایده نشان دادن عزاداری های سیدالشهدا(ع) دارند


استاد مدرسه علمیه تخصصی الزهرا (س) اردبیل گفت: دشمنان سعی در بی محتوا کردن عزاداری ها دارند و ضروری است تا شعور حسینی به معنای الگوپذیری از سیره آن حضرت در جامعه رواج پیدا کند.

- اردبیل- استاد مدرسه علمیه تخصصی الزهرا (س) اردبیل گفت: دشمنان سعی در بی محتوا کردن عزاداری ها دارند و ضروری است تا شعور حسینی به معنای الگوپذیری از سیره آن حضرت در جامعه رواج پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معصومه حبیب نیا پیش از ظهر جمعه در آیین عزاداری دهه دوم ماه محرم در مدرسه علمیه تخصصی الزهرا (س) اردبیل اظهار کرد: در واقعه عاشورا کسانی بر علیه امام حسین (ع) شمشیر کشیدند که اهل نماز بودند و به خداوند ایمان داشتند اما در زمان حساس نبرد در میدان جنگ در کنار یزیدیان قرار گرفته و امام معصوم خود را تنها گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: شور و شعور حسینی تکمیل کننده هم بوده و منجر به معرفت حسینی می شود عزاداران باید علاوه بر شور حسینی، با درک و فهم درست از واقعه عاشورا خود را در مسیر سیدالشهدا (ع) قرار دهند و در راستای حفظ اهداف ایشان خود را به امام نزدیک کنند.

استاد مدرسه علمیه تخصصی الزهرا (س) بیان کرد: دشمنان اسلام به طور مرتب و برنامه ریزی شده سعی در بی محتوا نشان دادن عزاداری های سالار شهیدان را دارند و اگر شعور حسینی به معنای الگوپذیری از رفتار و گفتار اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان سعی در بی فایده نشان دادن عزاداری های سیدالشهدا(ع) دارند

دشمنان سعی در بی فایده نشان دادن عزاداری های سیدالشهدا(ع) دارند