مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 10:252023-07-30اقتصادي

برخورد با تخلف تغییر کاربری 30 هکتار اراضی کشاورزی در دامغان


مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: با اقدام به موقع، از تغییر کاربری و دست اندازی به 30 هکتار اراضی کشاورزی شهرستان دامغان جلوگیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا خراسانیان صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی جهاد کشاورزی سمنان پیرامون تغییر کاربری اراضی کشاورزی در شهرستان دامغان بیان کرد: 18 فقره حکم تبصره ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات در مناطق آهوانو، آستانه، دیباج و مهماندوست اجرا شد.

وی با بیان اینکه مجموعاً 30 هکتار اراضی کشاورزی شامل باغات و مزارع به وضع سابق بازگردانده شد، ابراز کرد: این اقدام در راستای اجرای دستور مقام قضایی و برای پایداری امنیت غذایی در شهرستان دامغان، صورت گرفت.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: برابر نظر کارشناسان جهاد کشاورزی، ارزش ریالی اراضی آزاد شده به ازای هر متر مربع 15 میلیون ریال برآورد شده است.

خراسانیان تاکید کرد: شهروندان و بهره برداران بخش کشاورزی می توانند در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی و باغی، مراتب را از طریق سامانه 131 اطلاع رسانی تا مأموران یگان حفاظت به این موضوعات رسیدگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با تخلف تغییر کاربری 30 هکتار اراضی کشاورزی در دامغان

برخورد با تخلف تغییر کاربری 30 هکتار اراضی کشاورزی در دامغان