مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 19:152023-08-02اقتصادي

نظارت بر بازار میوه یزد هوشمندسازی می شود


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان یزد از هوشمندسازی بازرسی بازار میوه استان به منظور برقراری عدالت در نظارت خبر داد.

- ایسنا/یزد سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان یزد از هوشمندسازی بازرسی بازار میوه استان به منظور برقراری عدالت در نظارت خبر داد.

محمد علی حاتمی زاده امروز 11 مرداد در نشستی که در راستای طراحی نرم افزار هوشمند سازی بازرسی و نظارت بر بازار میوه استان برگزار شد، با اشاره به اهمیت نظارت بر بازار میوه اظهار کرد: با اجرای هوشمندسازی بازرسی ها می توانیم اطلاعات بیشتر و دقیق تری بدست آورده و تحلیل درستی از این داده ها و اطلاعات داشته باشیم که مهمترین و اصلی ترین نتیجه آن برقراری عدالت در بازرسی هاست.

وی افزود: اطلاعات به دست آمده از این نظارت ها باید درسیستم ذخیره سازی شده و تحلیل آماری شود که این امر در زمینه های مختلف از جمله پراکندگی مکانی، آسیب شناسی قیمت ها، شناسایی گلوگاه های فساد و پیشگیری از تخلفات با اهمیت است.

به گفته سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان، هدف سازمان کمک به بازار میوه بوده و در این راستا خواستار همکاری رییس اتحادیه صنف میوه و تره بار هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی یزد، مهدی اکبرزاده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی نیز در این جلسه با بیان اینکه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر بازار میوه یزد هوشمندسازی می شود

نظارت بر بازار میوه یزد هوشمندسازی می شود