مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 08:402023-08-19سياسي

کریمی: همه عوامل حمله تروریستی به حرم شاهچراغ باید به مکافات عمل خود برسند


نماینده مردم اراک در مجلس با اشاره به اقدام تروریستی حرم شاهچراغ گفت: کسانیکه مرتکب این جنایت شدند باید به مکافات عمل خود برسند و بدانند که اقدامات آنها بی پاسخ نمی ماند.

- علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس ضمن اشاره به اقدام تروریستی حرم شاهچراغ گفت: حمله تروریستی مجدد به حرم حضرت شاهچراغ که با انگیزه انتقام گیری از اعدام  تروریستها انجام شد قطعاً در نزد عموم ملت ایران محکوم است.

وی افزود: کسانیکه مرتکب این جنایت شدند باید همانند تروریست های حمله قبل به حرم حضرت شاهچراغ به مکافات عمل خود برسند و بدانند که اقدامات آنها بی پاسخ نمی ماند و کسانیکه چه به صورت مستقیم و چه به صورت پشتیبان در حادثه تروریستی اخیر حرم شاهچراغ دست داشته اند محاکمه شده و به سزای عمل شان خواهند رسید.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ملت ایران این جنایت و جنایاتی از این دست را محکوم می کنند و علاوه بر این اینگونه جنایت ها در اراده ملت ایران برای ادامه راهشان خللی ایجاد نخواهد کرد و اینگونه جنایات تنها ماهیت این تروریست ها و حامیان آنها را بیش از پیش بر همگان نمایان می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریمی: همه عوامل حمله تروریستی به حرم شاهچراغ باید به مکافات عمل خود برسند

کریمی: همه عوامل حمله تروریستی به حرم شاهچراغ باید به مکافات عمل خود برسند