مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-15سياسي

شهرداری ها سهم نیم درصد کتابخانه ها را پرداخت کنند


فرماندار همدان با بیان اینکه کتابخانه ها برای ما یک مکان امن محسوب می شود گفت: شهرداری ها کتابخانه های عمومی را با پرداخت نیم درصد حمایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مسلم مخفی صبح امروز در انجمن کتابخانه های عمومی در کتابخانه شهیدان حجازی با بیان اینکه کتاب و کتابخوانی یکی از مهمترین شقوق مسائل فرهنگی است اظهار کرد: اینکه مردم از کتاب فاصله بگیرند و در فضای مجازی اوقات خود را سپری کنند اتفاق نامبارکی است که رخ داده است .

وی گفت: متاسفانه در این حوزه با وجود تلاش های خوبی که صورت گرفته، به دلیل هجمه بالای دشمن هنوز به وضعیت مطلوبی نرسیده ایم.

فرماندار همدان با تأکید بر اینکه دغدغه ما این است که افراد با تفکر و نگاه های متفاوت به مراکزی که خوراک فکری و فرهنگی می دهند، جذب شوند افزود: ایجاد جذابیت های جدید یکی از مسائل مهمی است که باید به آن توجه شود.

وی گفت: همانطور که در محرم هیئت های به روز شده و ارائه دهنده محتوای مطلوب تر با استقبال بیشتری مواجه بودند، باید شرایطی ایجاد کنیم افرا خانوادگی در کتابخانه ها حضور یابند و میزان آگاهی سواد رسانه ای والدین  افزایش یابد.

مخفی با بیان اینکه مرکز آفرینش های ادبی کتابخانه شهیدان حجازی یک تجربه موفق است و باید بر روی اینگونه طرح ها بیشتر سرمایه گذاری کرد ادامه داد: زمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ها سهم نیم درصد کتابخانه ها را پرداخت کنند

شهرداری ها سهم نیم درصد کتابخانه ها را پرداخت کنند