مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 11:502023-07-31فرهنگي

معرفی دبیران هفتمین همایش تئاتر پیاده روی اربعین «روایت راهیان»


امجد جلالی و سید محمد مصطفی موتورچی به عنوان دبیران اجرایی و هنری هفتمین همایش بین المللی تئاتر پیاده روی اربعین «روایت راهیان» معرفی شدند.

- امجد جلالی و سید محمد مصطفی موتورچی به عنوان دبیران اجرایی و هنری هفتمین همایش بین المللی تئاتر پیاده روی اربعین روایت راهیان معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امجد جلالی و سید محمد مصطفی موتورچی طی احکامی جداگانه از سوی کوروش زارعی‏ مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، به ترتیب دبیری اجرایی و هنری هفتمین همایش بین المللی تئاتر پیاده روی اربعین روایت راهیان را بر عهده گرفتند.

در متن احکام دبیران این رویداد آمده است: هنرمندان تئاتر به برکت نظام شکوهمند انقلاب اسلامی با استقبال و رونق چشمگیر مخاطبان، عرصه های نو و جدید را تجربه می کنند.

این هنر با قدمت و جایگاه والا و اثربخش مبتنی بر اندیشه و معنا است که در تناسب با اهداف کلان فرهنگی و هنری ایران اسلامی و در یک افق و چشم انداز روشن، آینده شکوهمند را برای ما ترسیم خواهد کرد.

همایش تئاتر پیاده روی اربعین یکی از عرصه های نو و جدیدی است که رفته رفته می رود تا به عنوان یک پدیده نوظهور در تئاتر آیینی کشور چشم انداز روشنی را برای مخاطبان حسینی خود ترسیم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی دبیران هفتمین همایش تئاتر پیاده روی اربعین «روایت راهیان»

معرفی دبیران هفتمین همایش تئاتر پیاده روی اربعین «روایت راهیان»