مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 08:502023-08-10سياسي

الگوبرداری از ادبیات دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد


همرزم سردار سلیمانی در جبهه نبرد با تروریست های داعش گفت: اگر مردم در وجود رزمندگان روحیه جهاد و مبارزه را ببینند، مقاوم تر ایستادگی می کنند.

- سردار رحیم نوعی اقدم شامگاه روز گذشته (18 مردادماه) در دوره استانی خط امام بسیج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: سالروز فتح و آزادسازی خرمشهر روز عزت و شرف، برخورداری از نصرت الهی، پیروزی اخلاص، پیروزی باورهای دینی، شهامت، شجاعت، صف شکنی و شب شکنی و پیروزی امامت و ولایت بود.

وی با اشاره به اینکه رمز پیروزی در دفاع مقدس داشتن روحیه جهادی و روحیه خدایی بود، افزود: ما در جبهه حق علیه باطل پیروز شدیم؛ زیرا با خود بودیم و به خدا توکل کردیم، وعده قرآن محقق شد و پیروز شدیم.

نوعی اقدم ادامه داد: آرزوی رزمندگان اسلام پیروزی بود و به خواست خدا پیروز شدیم و پیروز نیز ماندیم؛ اراده و ایمان مردم دلیل این پیروزی ها است.

همرزم سردار شهید سلیمانی در جبهه نبرد با تروریست های داعش، با اشاره به این که اخلاص در عمل، باور و توکل به خدا در هر کاری غیرممکن ها را ممکن می کند، تشریح کرد: مدافعان حرم و رزمندگان، نمونه بارز این مورد را به عینه در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه و در دوران دفاع مقدس مشاهده کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوبرداری از ادبیات دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد

الگوبرداری از ادبیات دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد