مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 00:052023-08-08سياسي

امروز امر تبیین خدمات نظام مورد غفلت واقع شده است


مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: امروز در امر تبیین خدمات نظام مورد غفلت واقع شده و دشمنان با انتشار اخبار دروغ و فاقد سندیت عرصه پیکار را از ما گرفته است.

- ارومیه- مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: امروز در امر تبیین خدمات نظام مورد غفلت واقع شده و دشمنان با انتشار اخبار دروغ و فاقد سندیت عرصه پیکار را از ما گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد جلیلی سه شنبه شب در نشست خبری به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار اظهار کرد: متأسفانه امروزه در امر تبیین خدمات نظام مورد غفلت واقع شده و دشمنان با انتشار اخبار دروغ و فاقد سندیت عرصه پیکار را از ما گرفته، ضروری است خبرنگاران در جهت عمل به رسالت خطیر خود از این عرصه غافل نشوند.

وی با اشاره به شاخصه های خبرنگار انقلابی افزود: توجه به جهاد تبیین و روایت به موقع رویداد، درک درست از موقعیت، صداقت در انتشار خبر، چشم تیزبین جامعه بودن، شناسایی دردها و مشکلات و ارائه راهبرد حل مسائل موجود، انعکاس خدمات نظام و انقلاب را از شاخصه های یک خبرنگار انقلابی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدا الشهدا (س) گفت: موقعیت شناسی و درک اینکه چه مطلبی در چه زمانی مخابره شود از ویژگی های مهم یک خبرنگار انقلابی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز امر تبیین خدمات نظام مورد غفلت واقع شده است

امروز امر تبیین خدمات نظام مورد غفلت واقع شده است