مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 19:352023-07-26سياسي

پوستر یادواره بوی سیب حرم دانشگاهیان رونمایی شد


با حضور معاون فرهنگی وزیر علوم، از پوستر «هشتمین یادواره فرهنگی هنری بین المللی بوی سیب حرم دانشگاهیان» بامحوریت «نقش زن در حماسه حسینی» در دانشگاه شیراز رونمایی شد.

- ایسنا/فارس با حضور معاون فرهنگی وزیر علوم، از پوستر هشتمین یادواره فرهنگی هنری بین المللی بوی سیب حرم دانشگاهیان بامحوریت نقش زن در حماسه حسینی در دانشگاه شیراز رونمایی شد.

معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم چهارشنبه چهارم مرداد در آیین رونمایی از پوستر هشتمین یادواره بوی سیب حرم دانشگاهیان با اشاره به برنامه های پیش روی دانشگاه شیراز در عرصه های مختلف به ویژه حوزه های فرهنگی گفت: رویداد بوی سیب حرم نیز از ویژه برنامه های مهم در پیوند با حضرت اباعبدالله(ع) است که دانشگاه شیراز در برگزاری آن پیشگام بوده و برگزاری آن نشانگر همت والا و خوش ذوقی دانشگاهیان دانشگاه شیراز است.

دکتر کلانتری با اشاره به کارنامه درخشان یادواره ی بوی سیب حرم در سال های گذشته، عنوان کرد: یادواره بوی سیب حرم در طول هفت سال گذشته که ازسوی دانشگاه شیراز برگزار شد، سوابق درخشانی در میان فعالیت های فرهنگی آموزش عالی دارد؛ همین مسئله موجب شد تا آن را در سطح بین المللی برگزار کنیم که امیدواریم شاهد نتایج و دستاوردهای خوبی در این زمینه نیز باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر یادواره بوی سیب حرم دانشگاهیان رونمایی شد

پوستر یادواره بوی سیب حرم دانشگاهیان رونمایی شد