مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-18سياسي

نباید اجازه داد سنگر حجاب و عفاف فرو بریزد


امام جمعه قم با بیان اینکه حجاب و عفاف پرچم و نماد است و همگان در برابر آن مسئول هستیم افزود:حجاب و عفاف سنگر نخستینی است که اگر فرو ریخت، - سنگرهای دیگر نیز فرو می ریزد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد با اشاره به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ اظهار داشت: به عنوان قم و حوزه علمیه از آن مرد شجاع و ایثارگری که در حادثه شاهچراغ با دست خالی، با حس ایمانی، بسیجی و جهادی به تروریست جنایتکار حمله کرد و به یاری خداوند جلوی گسترش این اقدام تروریستی را گرفت از او تکریم می کنیم.

آیت الله اعرافی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرمانده هان سپاه گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، راهبرد دشمنان و مستکبران انقلاب اسلامی و ملت های مظلوم عالم، بحران سازی های پیوسته، چالش آفرینی زنجیره ای و خسته سازی ملت ها است که این نکته از موارد کلیدی است.

خطیب جمعه قم گفت: در دوره استعمار غرب و بعد از جنگ جهانی دوم، قراری را مستکبران تنظیم کردند که راهی برای استقلال و عظمت ملت ها باز نکنند و همه منافذ برای استقلال ملت های آسیایی و آفریقایی و جهان غیر خودشان را ببینند.

آیت الله اعرافی ادامه داد: این یک سیاست راهبردی است که حداقل یک قرن با شدت دنبال شد و این بدان معنا است که هر جا نغمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید اجازه داد سنگر حجاب و عفاف فرو بریزد

نباید اجازه داد سنگر حجاب و عفاف فرو بریزد