مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 14:052023-07-28سياسي

امسال عزاداری های امام حسین (ع) رکورد شکست


به کوری چشم دشمنان که حدود یک ماه پیش تلاش های خود را برای تحریم محرم به کار گرفته بودند، امسال عزاداری های امام حسین (ع) رکورد شکست.

- اصفهان- امام جمعه موقت اصفهان گفت: به کوری چشم دشمنان که حدود یک ماه پیش تلاش های خود را برای تحریم محرم به کار گرفته بودند، امسال عزاداری های امام حسین (ع) رکورد شکست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با اشاره به اینکه امروزه در جامعه ما دشمن داخلی وجود دارد که تحت فرمان دشمنان خارجی عمل می کنند، اظهار داشت: امسال در پیش از آغاز مراسم محرم نیز دستگاه های اطلاعاتی گروهای مختلفی را دستگیر کردند که سعی داشتند با اقدام های تروریستی اهداف دشمنان ایران را اجرا کنند.

وی افزود: درس دیگری که امروز از امام حسین (ع) باید آموخت این است که باید در مقابل ظالمان ایستاد تا اسلام ذلیل نشود، در این راستا شهید سلیمانی و رزمندگان اسلام به تاسی از امام حسین (ع) به تقابل با دشمنان رفتند و امروز ندای هیهات من الذله امام حسین (ع) در بسیاری از کشورهای جهان طنین انداز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال عزاداری های امام حسین (ع) رکورد شکست

امسال عزاداری های امام حسین (ع) رکورد شکست