مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 22:202023-08-17اقتصادي

5 هزار نفر در 408 چاپخانه آذربایجان شرقی اشتغال دارند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: 408 واحد چاپخانه ای در آذربایجان شرقی فعالیت می کنند و میزان اشتغال مستقیم در صنعت چاپ استان بالغ بر پنج هزار نفر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمدحسین بلاغی امروز در نشست روسای اتحادیه چاپخانه داران کشور در تبریز  اظهار کرد: صنعت چاپ از صنایع پایه در حوزه توسعه جوامع محسوب می شود.

وی گفت: 408 واحد چاپخانه ای در آذربایجان شرقی فعالیت می کنند و میزان اشتغال مستقیم در صنعت چاپ استان بالغ بر پنج هزار نفر است.

بلاغی افزود: صنعت چاپ از صنایع پایه در حوزه توسعه جوامع محسوب می شود .

وی اضافه کرد: ما در حوزه دانش، نیروی انسانی، توان فنی ، طراحی و .

در حوزه صنعت چاپ از شرایط خوبی برخوردار هستیم و با توجه به اینکه ابعاد این صنعت هر روز بیشتر، پیچیده تر و متنوع تر می شود و با توجه به پیشرفت تکنولوژی در این حوزه دستگاه های موجود نیز باید به روز شده و بهره گیری از آخرین امکانات روز از اولویت های فعالان این حوزه باشد.

بلاغی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار 29 بهمن مردم آذربایجان، اظهار داشت: ایشان در این دیدار تبریز را قطب و محور فرهنگ و تمدن غرب کشور عنوان کردند و این دیدگاه اندیشمندانه مقام معظم رهبری ایجاب می کند تا تبریز در تمام حوزه های فرهنگی و هنری جایگاه اصلی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار نفر در 408 چاپخانه آذربایجان شرقی اشتغال دارند

5 هزار نفر در 408 چاپخانه آذربایجان شرقی اشتغال دارند