مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 17:352023-08-14پزشكي

پلمب 4 استخر در همدان


سرپرست گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت شهرستان همدان از پلمب چهار واحد صنفی استخر به علت عدم رعایت مقررات بهداشتی خبر داد.

- ایسنا/همدان سرپرست گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت شهرستان همدان از پلمب چهار واحد صنفی استخر به علت عدم رعایت مقررات بهداشتی خبر داد.

امیررضا ملکی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همزمان با گرم شدن هوا نظارت های بهداشتی بازرسان سلامت محیط و کار از استخرهای شنا تشدید شده و با متخلفانی که به آموزش ها و اخطاریه های بهداشتی توجه ندارند، برخورد قانونی انجام می شود.

وی با اشاره به پلمب اخیر چهار واحد صنفی استخر در همدان تأکید کرد: پایش وضعیت بهداشتی استخرها با جدیت پیگیری می شود و سایر استخرها در حال حاضر از وضعیت مناسبی برخوردارند.

ملکی ادامه داد: پلمب این مراکز از 21 مرداد آغاز شد به طوریکه قبل از آن اخطار لازم داده شده و 48 ساعت قبل از پلمب هم یک اخطاریه با موضوع پلمب فرستاده شده و تازمانی که از نظر کارشناسان مشکلات آلودگی آب و محیطی این استخر ها برطرف نشود فک پلمب اتفاق نخواهد افتاد.

وی با بیان اینکه برای پلمب یک استخر دو مؤلفه وجود دارد، اظهار کرد: اخطارها به دو دسته تقسیم می شود؛ یکی مربوط به وضعیت محیطی و کمبود غریق نجات و پذیرش مراجع بیش از ظرفیت بوده و دومی مربوط به بهداشت محیط و آب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 4 استخر در همدان

پلمب 4 استخر در همدان