مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 11:402023-07-25اقتصادي

با اُفت فشار آب در جرقویه مواجه هستیم/ شهروندان صرفه جویی کنند


به دلیل مصرف بیش از حد آب و مشکلات فنی در چند روز گذشته با اُفت فشار آب در شهرستان جرقویه مواجه شدیم که البته این مشکل تا حد زیادی مرتفع شد.

- ایسنا/اصفهان فرماندار جرقویه گفت: به دلیل مصرف بیش از حد آب و مشکلات فنی در چند روز گذشته با اُفت فشار آب در شهرستان جرقویه مواجه شدیم که البته این مشکل تا حد زیادی مرتفع شد.

محسن ریاحی در گفت وگو با ایسنا درباره مشکل قطعی آب در برخی نقاط شهرستان جرقویه و از جمله روستای دستجرد، اظهار کرد: در چند روز گذشته با اُفت فشار آب و نه قطعی آب مواجه شدیم که این مشکل دلایل فنی داشت.

در مخزن های شبکه آب هوا افتاده بود که برای حل این مشکل 12 ساعت زمان صرف شد تا توانستیم جریان آب را به روال عادی برگردانیم.

وی افزود: در کل شهرستان جرقویه با مشکل اُفت فشار آب مواجه هستیم که یکی از دلایل آن مصرف بیش از حد آب از سوی شهروندان است، به طوری که بیشتر از میانگین مصرف آب در استان در این شهرستان آب مصرف می شود.

فرماندار جرقویه تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ظرفیت معمول از استان آب دریافت می کنیم و بیش تر از این مقدار دیگر نمی توانیم آب تأمین کنیم.

از شهروندان درخواست داریم 20 درصد در مصرف آب صرفه جویی کنند تا بتوانیم جریان آب را با فشار مناسب در اختیار مردم قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اُفت فشار آب در جرقویه مواجه هستیم/ شهروندان صرفه جویی کنند

با اُفت فشار آب در جرقویه مواجه هستیم/ شهروندان صرفه جویی کنند