مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 00:502023-08-16سياسي

چای شیرین! (گفت و شنود)


خبرگزاری« آسوشیتد پرس » در گزارشی به تعداد پیش ثبت نام نامزدهای نمایندگی مجلس در ایران اشاره کرده و با ابراز شگفتی نوشته است: « ثبت نام برای حضور در انتخابات مجلس در ایران رکورد زده است ».

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت: گفت: از انتخابات چه خبر؟! گفتم: خبرگزاری آسوشیتد پرس در گزارشی به تعداد پیش ثبت نام نامزدهای نمایندگی مجلس در ایران اشاره کرده و با ابراز شگفتی نوشته است ثبت نام برای حضور در انتخابات مجلس در ایران رکورد زده است .

گفت: به غربگراهای داخلی و اپوزیسیون خارج نشین و رسانه هایشان بگو که خودشان را به در و دیوار می زنند و حنجره پاره می کنند که انتخابات بی رونق و غیررقابتی خواهد بود! گفتم: حالا چه می گویند؟! حالا که تعداد نامزدها بیش از سه برابر دفعه قبل است و بزرگ ترین خبرگزاری رسمی آمریکا هم با همه دشمنی که با ایران دارد، این رکورد را بی نظیر می داند و جرأت انکار ندارد.

گفت: یعنی مسئله به این سادگی را متوجه نمی شوند؟! گفتم: یارو به پزشک مراجعه کرد و گفت؛ آقای دکتر! هر وقت چای شیرین می خورم چشمم درد می گیرد! پزشک با تعجب گفت یک استکان چای شیرین بیاورند و متوجه شد بعد از هم زدن چای، قاشق چایخوری را بیرون نمی آورد! پایان پیام/ت  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چای شیرین! (گفت و شنود)

چای شیرین! (گفت و شنود)