مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 15:552023-08-11سياسي

آبیاری سنتی در شرایط خشکسالی تعجب آور است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: در شرایط سخت خشکسالی که منابع آب محدود است آبیاری سنتی اراضی مغان به ویژه دو بنگاه بزرگ تولیدی محصولات کشاورزی حیرت آور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل در مصلی این شهر اظهار کرد: چند هفته گذشته در خصوص کارخانه آهن اسفنجی انتقاد کردیم که قرار بود این کارخانه عظیم و حساس در شهریور ماه در عرض 30 ماه افتتاح شود اما بعد از گذشت 24 ماه آثاری از افتتاح نبود بعد از انتقاد، معاون محترم وزیر صمت به استان مسافرت و موضوع را از نزدیک بررسی کرد این هفته معاون محترم تماس گرفتند و اعلام کردند.

وی خاطرنشان کرد: 300 میلیارد تومان به پروژه تزریق شد کپی چک را نیز به اینجانب ارسال کردند و اعلام کردند که تا آخر شهریور 700 میلیارد تومان تزریق می شود.

امام جمعه اردبیل کبود آب در دشت مغان به ویژه در منطقه بیله سوار و پایمال شدن بعضی از محصولات اهالی را یادآور شد و بیان کرد: این هفته به وزیر نیرو پیغام فرستادیم که وزارتخانه باید معضل را حل کند و بلافاصله بعد از آن وزیر نیرو طی تماس تلفنی اظهار داشت پروتکل با کشور مقابل بر سر آورده رود ارس روی 90 متر مکعب در ثانیه بسته شده بود و ما آن را به 125 رساندیم و چهارشنبه آب را باز می کنیم و شنبه سر مزرعه می ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبیاری سنتی در شرایط خشکسالی تعجب آور است

آبیاری سنتی در شرایط خشکسالی تعجب آور است