مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 15:052023-07-25سياسي

هیئت های مذهبی مبلغ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند


مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: هیئت های مذهبی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالت خطیری بر دوش دارند و هرکدام مبلغ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: هیئت های مذهبی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالت خطیری بر دوش دارند و هرکدام مبلغ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر هبت اله هاشمی سوم مرداد ماه در شورای هیئت های مذهبی لرستان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهارکرد: هیئت های مذهبی مبلغ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

وی با اشاره به نصب تصاویر شهدا در جایگاه های هیئت های مذهبی افزود: حتی اگر در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت متولی وجود نداشته باشد، مردم خودشان همواره پای کار هستند.

هاشمی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری و رییس جمهور در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: در بنیاد شهید کشور یک معاونت مددکاری و تشکل های مردمی راه اندازی شده که یکی از این تشکل ها هیئت های مذهبی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه از سیاست های مقام معظم رهبری تقویت هیئت های مذهبی در گلزارها است، بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های مذهبی مبلغ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند

هیئت های مذهبی مبلغ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند