مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 16:202023-07-29سياسي

جشنواره رضوی بهترین فرصت برای انس با امام مهربانی ها است


مسئول کتابخانه عمومی جوادالائمه (ع) طاهرگوراب با بیان اینکه 1500 نفر در جشنواره رضوی شرکت کرده اند، گفت: جشنواره رضوی بهترین فرصت برای انس با امام مهربانی ها است.

- صومعه سرا- مسئول کتابخانه عمومی جوادالائمه (ع) طاهرگوراب با بیان اینکه 1500 نفر در جشنواره رضوی شرکت کرده اند، گفت: جشنواره رضوی بهترین فرصت برای انس با امام مهربانی ها است.

سیده مونا عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح فعالیت ها و اقدامات خود در دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی اظهار کرد: این رویداد مهم فرهنگی بهترین فرصت برای انس با امام مهربانی ها است.

مسئول کتابخانه عمومی جوادالائمه (ع) طاهرگوراب به فعالیت های فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان، بویژه کتابخانه جوادالائمه (ع) طاهرگوراب این شهرستان اشاره کرد و افزود: تهیه پویش از مسئولین شهرستان، برگزاری دو اردوی یک روزه برای دانش آموزان دو مدرسه ابتدایی و متوسطه به میزبانی دبیرستان دخترانه دوره اول آیت الله طالقانی و دبستان دخترانه دوره اول و دوم بنت الهدی در بخش طاهر گوراب، برپایی نمایشگاه کتاب رضوی و نشست معرفی کتاب در نمایشگاه کسب و کارهای کوچک خانگی با حضور بسیجیان حوزه و پایگاه خواهران، مدیران، معاونین، دانش آموزان و آنان، مسابقه نقاشی در مدارس و مساجد را بخشی از اقدامات بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره رضوی بهترین فرصت برای انس با امام مهربانی ها است

جشنواره رضوی بهترین فرصت برای انس با امام مهربانی ها است