مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 11:412023-08-10اقتصادي

اجرای فاز دوم محرومیت زدایی با آب رسانی به 600 روستای مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، بهزاد برارزاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری فارس، با تقدیر از خبرنگاران در جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، ظهار کرد: در بحث تنش آبی 330 میلیارد تومان قرارداد بوده ولی نیاز ما یک هزار و 200 میلیارد تومان است که نیاز به پیگیری مکرر داریم.

وی  افزود: شناسایی دغدغه ها به ویژه در روستاها و اعلام آن باعث پیگیری برای اخذ اعتبار که در نوع خود سرمایه گذاری محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه خیران در حوزه آب شناسایی شدند و مجمعی را شکل دادند، اضافه کرد: افراد متمکنی که توانایی کمک داشتند در ساخت تاسیسات آب، حفر چاه و لوله گذاری فعال هستند.

برارزاده اضافه کرد: خیر اکبر ابراهیمی مدیرعامل پاکشوما در این زمینه ورود پیدا کردند؛ به طوری که سال 1400، 63 کیلومتر، سال گذشته 150 و امسال 241 کیلومتر لوله برای روستاهای مازندران اهدا کردند که با همکاری تیم های جهادی نسبت به حفر لوله اقدام کردیم.

وی با اشاره به انجام فاز اول محرومیت زدایی، افزود: در فاز دوم محرومیت زدایی بحث آب رسانی به 600 روستای مازندران خواهیم داشت که اهمیت بسزایی در خدمت رسانی به مردم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای فاز دوم محرومیت زدایی با آب رسانی به 600 روستای مازندران

اجرای فاز دوم محرومیت زدایی با آب رسانی به 600 روستای مازندران