مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 19:102023-08-08اجتماعي

دانش آموزان استان سمنان 2 مقام کشوری به دست آوردند


رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان از کسب دو رتبه ممتاز توسط دانش آموزان این استان در رقابت های قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استثنایی کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد کرمانی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی آموزش و پرورش سمنان از کسب دو مقام برتر توسط دانش آموزان سمنان خبر داد و ابراز کرد: دو دانش آموز استان در هجدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استثنایی کشور توانستند رتبه های برتر را کسب کنند.

وی با بیان اینکه یک رتبه سومی رشته انشا نماز و یک رتبه دومی قرائت قرآن کریم دست آورد حضور و تلاش دانش آموزان استثنایی استان در این رقابت ها بود، افزود: عاطفه مرتضوی دانش آموز پایه یازدهم مدرسه مهرورزان سمنان، مقام دوم کشوری رشته قرائت قرآن کریم را به دست آورد.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان گفت: نرجس رحیمی دانش آموز پایه هشتم مدرسه پیام نو سمنان، مقام سوم کشوری رشته انشا نماز را در این دوره از مسابقات به دست آورده است.

کرمانی گفت: تیم هشت نفره دانش آموزی استان برای حضور و رقابت در بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموز با نیازهای ویژه کشور به میزبانی استان فارس،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان استان سمنان 2 مقام کشوری به دست آوردند

دانش آموزان استان سمنان 2 مقام کشوری به دست آوردند