مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 16:102023-07-23سياسي

خیمه عاشورایی تهران در میدان 7 تیر برپا شد


خیمه بزرگ هنرهای عاشورایی به همت سازمان زیباسازی شهر تهران در میدان 7 تیر برپا شد و این خیمه در دهه اول محرم، محل استقرار هنرمندانی است که در عرصه تولید آثار هنری عاشورایی فعالیت می کنند.

- خیمه بزرگ هنرهای عاشورایی به همت سازمان زیباسازی شهر تهران در میدان 7 تیر برپا شد و این خیمه در دهه اول محرم، محل استقرار هنرمندانی است که در عرصه تولید آثار هنری عاشورایی فعالیت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با ایام سوگواری ماه محرم و شهادت سالار شهیدان اباعبدالله حسین(ع)، با حضور مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران، مهدی پیرهادی، علیرضا نادعلی و مهدی اقراریان اعضای شورای شهر، حسین نظری معاون خدمات شهری، رضا صیادی مدیر عامل سازمان زیباسازی و جمعی از مدیران شهری خیمه بزرگ هنرهای عاشورایی در پلازای میدان هفتم تیر به همت سازمان زیباسازی شهرتهران بر پاشد.

بر اساس این گزارش، رضا صیادی مدیر عامل سازمان زیباسازی در مراسم افتتاحیه خیمه هنرهای عاشورایی گفت: این خیمه بزرگ در طول ماه محرم و صفر میزبان مردم شریف تهران است و تلاش می شود با برگزاری برنامه های متنوعی مانند: اجرای سرود، تعزیه، پرده خوانی، شعرخوانی و مجلس روضه، پذیرای شهروندان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیمه عاشورایی تهران در میدان 7 تیر برپا شد

خیمه عاشورایی تهران در میدان 7 تیر برپا شد