مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-01سياسي

مبارزه با فساد لازمه تحقق عدالت است


استاندار گیلان شعار دولت مردمی سیزدهم را مبارزه با فساد دانست و گفت: اگر با فساد مبارزه نکنیم، عدالت تحقق نمی یابد؛ همچنین در این بخش اگر وقفه ای ایجاد شود، - ایسنا/گیلان استاندار گیلان شعار دولت مردمی سیزدهم را مبارزه با فساد دانست و گفت: اگر با فساد مبارزه نکنیم، عدالت تحقق نمی یابد؛ همچنین در این بخش اگر وقفه ای ایجاد شود، کارها به خوبی اجرایی نمی شود.

اسدالله عباسی امروز در مراسم تکریم و معارفه رییس کل دادگستری گیلان با اشاره به تاکید قانون اساسی و برنامه های توسعه ای نظام جمهوری اسلامی بر اجرای عدالت اجتماعی، اظهار کرد: وحدت، یکپارچگی و انسجام خوبی بین قوای سه گانه کشور وجود دارد که این هماهنگی اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی را سرعت می بخشد.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون روسای قوه قضاییه برای نظام جمهوری اسلامی زحمات زیادی کشیده اند، افزود: در گیلان نیز حجت الاسلام خلیلی، رییس کل پیشین دادگستری استان در امور مختلف، همدلی و تعامل بسیار خوبی با دستگاه ها و استانداری داشت و این ارتباط در سطح معاونان وی نیز همینگونه بود.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه برای پیشرفت نیاز به این تعامل و هماهنگی داریم، اضافه کرد: این هماهنگی و وحدت برگرفته از اهداف مقدسی است که پیش رو داریم و علاوه بر دادگس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با فساد لازمه تحقق عدالت است

مبارزه با فساد لازمه تحقق عدالت است