مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-20بين الملل

مذاکرات اکوواس و دولت انتقالی نیجر بی نتیجه پایان یافت


به دنبال برکناری محمد بازوم از ریاست جمهوری نیجر که با واکنش اکوواس مواجه شد، منابع آگاه گفتند که گفت وگوی دو ساعته با هدف یافتن راه حلی صلح آمیز برای بحران نیجر برگزار شد، - به دنبال برکناری محمد بازوم از ریاست جمهوری نیجر که با واکنش اکوواس مواجه شد، منابع آگاه گفتند که گفت وگوی دو ساعته با هدف یافتن راه حلی صلح آمیز برای بحران نیجر برگزار شد، اما مثمرثمر نبود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشتیدپرس، نظامیان در نیجر بابت تحریم های منطقه ای در فشار هستند چون از بازگرداندن محمد بازوم به ریاست جمهوری پس از برکناری وی در جریان کودتای نظامی ماه گذشته میلادی سر باز می زنند و در عین حال از حملاتی از سوی فرانسه نیز می ترسند.

یکی از مقام های مطلع که خواست نامش فاش نشود، پس از نشست روز شنبه بین دولت انتقالی نیجر و هیاتی از سوی اکوواس گفت: این گفت وگوی دو ساعته با هدف یافتن راه حلی صلح آمیز برای بحران نیجر برگزار شد اما مثمرثمر نبود.

این نخستین باری بود که ژنرال عبدالرحمن شیانی رییس حاکمیت نظامیان در نیجر با هیاتی از اکوواس و پس از تلاش های مکرر و بی نتیجه این هیات دیدار می کرد.

براساس گزارش شبکه خبری العربیه، به دنبال برگزاری این نشست بی نتیجه، هیات اکوواس در حال خروج از نیجر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات اکوواس و دولت انتقالی نیجر بی نتیجه پایان یافت

مذاکرات اکوواس و دولت انتقالی نیجر بی نتیجه پایان یافت