مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 01:102023-08-02دانش

دستاوردهای جهاد دانشگاهی باید به جامعه معرفی شود


رییس جهاد دانشگاهی با تاکید بر لزوم معرفی دستاوردهای جهاد دانشگاهی به جامعه گفت: این اقدام موجب امیدآفرینی در جامعه می شود.

- ایسنا/کرمانشاه رییس جهاد دانشگاهی با تاکید بر لزوم معرفی دستاوردهای جهاد دانشگاهی به جامعه گفت: این اقدام موجب امیدآفرینی در جامعه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسن مسلمی نایینی، امروز(11 مرداد) در آیین رونمایی از 2 محصول فناورانه در محل برج فناوری کرمانشاه با تقدیر از عملکرد سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه گفت: در بازدیدهایی که از بخش های مختلف سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه داشتم شاهد عملکرد بی نظیر جهادگردان بوده و از دیدن این همه دستاورد با ارزش لذت بردم.

وی افزود: شرکت های بسیار موفقی تحت حمایت جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری کرمانشاه فعالیت دارند که سرمایه های با ارزشی هم برای این استان و هم برای کشور محسوب می شوند.

مسلمی نایینی با بیان اینکه جهاددانشگاهی کرمانشاه به معنای واقعی عملکرد جهادی خود را به نمایش گذاشته، گفت: دستاوردهای متعدد در حوزه های مختلف کشاورزی، ICT، شیمی و.

نشان دهنده عملکرد موفق این مجموعه است.

وی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته گفت: در جهاددانشگاهی شاهد دستاوردها و موفقیت های بی نظیری هستیم و این اقدامات حقیقتا امیدآفرین است، اما اگر بخواهیم این امید ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای جهاد دانشگاهی باید به جامعه معرفی شود

دستاوردهای جهاد دانشگاهی باید به جامعه معرفی شود