مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-01اقتصادي

تخریب 25 بنگاه مشاور املاک غیرمجاز در البرز


رییس کل دادگستری استان البرز از مقابله با تغییر کاربری به وسعت  65 هکتار در حوزه قضایی ساوجبلاغ خبر داد و گفت: 25 بنگاه املاک غیرمجاز در این اقدام به صورت کامل تخریب شد.

- ایسنا/البرز رییس کل دادگستری استان البرز از مقابله با تغییر کاربری به وسعت  65 هکتار در حوزه قضایی ساوجبلاغ خبر داد و گفت: 25 بنگاه املاک غیرمجاز در این اقدام به صورت کامل تخریب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین فاضلی هریکندی با اشاره به مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز 65 هکتار از اراضی در معرض تغییر کاربری در حوزه قضایی ساوجبلاغ از قلع و قمع مغازه 25 مشاور املاک غیرمجاز نیز در این اثنا خبر داد و گفت: ارزش اراضی آزادسازی شده بیش از 1950 میلیارد تومان است که در راستای اعمال تبصره 2 مده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی اعمال قانون شد.

وی با تاکید بر اینکه بخشی از موارد اعمال قانون شده جزو بنگاه های معاملات ملکی واقع در جاده هشتگرد به طالقان بودند که غیرمجاز و در اراضی کشاورزی احداث شده بودند و با وجود قلع و قمع در یک ماه پیش مجددا فعالیت خود را آغاز نمودند، متذکر شد: متاسفانه فعالیت مشاورین املاک غیرمجاز که برخی از آنها نیز با تغییرکاربری غیرقانونی در اراضی کشاورزی احداث شدند، یکی از عوامل مهم و زمینه ساز تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ های سطح استان است که لازم است نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 25 بنگاه مشاور املاک غیرمجاز در البرز

تخریب 25 بنگاه مشاور املاک غیرمجاز در البرز