مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-08سياسي

خبرنگاران، سربازان واقعی میدان تحقق جهاد تبیین هستند


استاندار خراسان جنوبی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت: بدون تردید خبرنگاران، سربازان واقعی میدان تحقق جهاد تبیین هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی با انتشار پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، فرا رسیدن روز خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه، به ویژه جامعه رسانه ای، خبرنگاران و روزنامه نگاران پرتلاش و ساعی استان خراسان جنوبی تبریک گفت.

پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت روز خبرنگار خبرنگاری که در دشوارترین مناطق وارد عرصه خبررسانی می شود و خود را به آب و آتش می زند، نمی شود فرض کرد او صرفاً در صدد فرونشاندن آتش کنجکاوی شخصی است یا برای به دست آوردن یک مابه ازای مالی تلاش می کند مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی) هفدهم مرداد ماه، سالروز نکوداشت شهادت شهید محمود صارمی و همه شهدای عرصه خبر و خبرنگاری است، انسان های فرهیخته ای که به سوگند شان به قلم تا انتها وفادار می مانند تا به همگان ثابت کنند در مسیر بقای حقیقت تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی دارند.

هفدهم مرداد ماه، فرصت پاسداشت آنهایی است که سختی ها و مشقات این حرفه مقدس را به جان خریده اند و با وجدانی بیدار، چشمانی بینا، گوش هایی شنوا و زب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران، سربازان واقعی میدان تحقق جهاد تبیین هستند

خبرنگاران، سربازان واقعی میدان تحقق جهاد تبیین هستند