مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 14:402023-08-04سياسي

نمونه ای از بی عدالتی در روستاها به روایت امام جمعه کهگیلویه


امام جمعه کهگیلویه با نامناسب خواندن وضعیت راه های روستایی این شهرستان گفت: چرا روستاهایی که مدیر دارند آسفالت می شوند اما روستاهایی که کسی را ندارند به آن ها توجه نمی شود!؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام علی وحدانی فر در خطبه های این هفته نماز جمعه دهدشت، توطئه های این روزهای دشمنان در دلسرد کردن مردم نسبت به مسئله عاشورا را یادآور شد و اظهار کرد: دشمن وقتی دید در این مسئله موفق نشد به قرآن سوزی روی آورد و فکر کردند می توانند جلوی گسترش اسلام را بگیرند اما با این کار قرآن را بیشتر معرفی کردند، مجدد با اقدام دیگری گروهک های تروریستی را در برخی استان ها تجهیز کردند که این مسئله هم توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) خنثی شد.

امام جمعه کهگیلویه در ادامه صحبت های خود با بیان این که تحلیلگران آمریکایی می نویسند که پروژه تحریم باعث تضعیف واشنتگن شده است گفت: اگر کشورهای مستقل مقابل استکبار بایستند چنین فضایی به وجود خواهد آمد.

وی از تصمیم مدبرانه بانک مرکزی به خاطر حذف دلار در سفر اربعین تشکر کرد و گفت: امروز دیگر معادلات دنیا معادلات غربی ها نیست.

حجت الاسلام وحدانی فر روز خبرنگار را یادآور شد و با بیان این که یکی از مهم ترین آثار موفقیت یک جامعه اطلاع رسانی درست است، به تشریح رسالت های یک خبرنگار در تراز انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمونه ای از بی عدالتی در روستاها به روایت امام جمعه کهگیلویه

نمونه ای از بی عدالتی در روستاها به روایت امام جمعه کهگیلویه