مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 17:002023-08-13بين الملل

100 هزار زائر پاکستانی مجوز ورود زمینی به خاک عراق را خواهند داشت


معاون سیاسی و امنیتی وزیر کشور گفت:طی توافق دوجانبه کشور عراق و پاکستان، حدود 100 هزار زائر پاکستانی مجوز ورود زمینی به خاک عراق را خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، مجید میر احمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ظهر یک شنبه در جلسه ستاد ویژه اربعین با اشاره به اینکه طی توافق دوجانبه وزارتخانه های کشور عراق و پاکستان حدود 100 هزار زائر پاکستانی مجوز ورود زمینی به خاک عراق را خواهند داشت، گفت :همچنین از کشور افغانستان نیز 50 هزار زائر از طریق مرز های زمینی در همایش بزرگ اربعین شرکت خواهندکرد.

  وی افزود: در راستای تسهیل در پذیرش طرف عراقی به اتباع غیرمقیم توصیه می شود از روز دهم ماه صفر جهت ورود به کشور عراق  از مرز های تعیین شده مراجعه کنند.

  معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به اینکه، تاکنون بیش از 700 هزار نفر در سامانه سماح جهت شرکت در همایش اربعین ثبت نام کرده اند، گفت: بیش از 60 درصد از این تعداد افراد مرز مهران را برای تردد انتخاب کرده اند.

 میر احمدی خاطر نشان کرد: در سال جاری در راستای تسهیل در خروج زائران از مرز، نحوه خدمات رسانی ایستگاه های صلواتی، تامین امنیت و حمل و نقل قرارگاه های عملیات مشترک اربعین در سطح ملی و استانی بین وزارتخانه های کشور دو کشور ایران و عراق  تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 هزار زائر پاکستانی مجوز ورود زمینی به خاک عراق را خواهند داشت

100 هزار زائر پاکستانی مجوز ورود زمینی به خاک عراق را خواهند داشت