مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-21سياسي

استاندار تهران: تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام استان ضروری است


استاندار تهران به ضرورت اتمام پروژه های عمرانی استان و دقت در انتخاب پیمانکار تاکید کرد.

- تاکید استاندار تهران بر دقت در انتخاب پیمانکاران پروژه های عمرانی/ پروژه های عمرانی نیمه تمام نماند به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، دومین جلسه شورای فنی استان تهران به ریاست علیرضا فخاری استاندار تهران و دبیری سید محمدرضا گلدانی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دیگر مسئولان برگزار شد.

فخاری در این جلسه با اشاره به ضرورت اتمام پروژه های عمرانی اظهار کرد: برای اتمام پروژه های عمرانی برنامه ریزی صورت گیرد و ردیف های بودجه تکمیل شود، در انتخاب پیمانکاران دقت شود و نظارت کنید تا تبانی صورت نگیرد و پروژه ها نیمه تمام نماند.

استاندار تهران با اشاره به لزوم پیگیری وضعیت پروژه های عمرانی ادامه داد: تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام استان ضروری است و این موضوع با حساسیت پیگیری شود.

فخاری تاکید کرد: ده ها طرح عمرانی نیمه کاره از سالیان متمادی در استان تهران وجود دارد که ضمن معرفی مدیران، ناظران و پیمانکاران متخلف، گزارش کار جدید با حضور دستگاه های مربوطه و نظارتی تهیه و ادامه ساخت پروژه ها آغاز شود.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: کمبود اعتبار از مهم ترین عوامل رهاسازی پروژه ها است و طرح هایی که قابلیت واگذاری به بخش خصوصی برای اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام استان ضروری است

استاندار تهران: تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام استان ضروری است