مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 19:352023-08-12بين الملل

جزییات سی ان ان درباره مذاکرات تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا


شبکه آمریکایی سی ان ان با استناد به اظهارات مقامات رسمی و منابع مطلعی که در جریان مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا برای آزادسازی پول های بلوکه شده ایران و تبادل زندانیان ایران در آمریکا با جاسوسان زندانی در ایران بودند، - شبکه آمریکایی سی ان ان با استناد به اظهارات مقامات رسمی و منابع مطلعی که در جریان مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا برای آزادسازی پول های بلوکه شده ایران و تبادل زندانیان ایران در آمریکا با جاسوسان زندانی در ایران بودند، به بیان جزییاتی درباره روند این مذاکرات پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه سی ان ان در گزارشی به بیان جزییاتی درباره روند مذاکرات تبادل زندانیان ایرانی با پنج جاسوس آمریکایی در ایران نوشت: به گفته دیپلمات های قطری، هیات های ایران و آمریکا برای نهایی کردن توافقی بر سر آزادسازی پنج جاسوس آمریکایی زندانی در ایران، در هتل هایی جداگانه در دوحه حضور داشتند و با تب وتاب در آن ها در رفت وآمد بودند.

به گفته یک مقام رسمی آمریکایی که در جریان جزییات این مذاکرات بود، هیچ بخشی از این گفت وگوها که بیش از یک سال در این هتل ها در دوحه به طول انجامید، به صورت رو در رو انجام نشد.

در عوض، مقامات قطری پیام ها را منتقل می کردند که ملاحظات لجستکی آن به محتاطانه ترین شکل ممکن بود؛ طبق گفته یک مقام رسمی آمریکایی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات سی ان ان درباره مذاکرات تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا

جزییات سی ان ان درباره مذاکرات تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا