مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 09:252023-07-31اقتصادي

20 پروژه راه روستایی چهارمحال و بختیاری در هفته دولت به بهره برداری می رسد


معاون فنی و ساخت راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده های چهارمحال و بختیاری گفت: مجموع پروژه های فعال حوزه فنی و ساخت راه های روستایی در استان 56 پروژه است که از این تعداد 20 پروژه در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون فنی و ساخت راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده های چهارمحال و بختیاری گفت: مجموع پروژه های فعال حوزه فنی و ساخت راه های روستایی در استان 56 پروژه است که از این تعداد 20 پروژه در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

سید مهدی مرتضوی زاده 9 مردادماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: حوزه معاونت فنی و ساخت راه های روستایی از سال 99 از راه وشهرسازی به راهداری و حمل ونقل جاده ای منتقل شد که در چهار حوزه اداره راه های روستایی، فنی و نظارت، مدیریت راه ها و فن آوری اطلاعات فعالیت دارد.

معاون فنی و ساخت راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده های چهارمحال و بختیاری افزود: در استان 2372 کیلومتر راه وجود دارد که 291 کیلومتر آن راه های فرعی هستند که نگهداری و احداث هر دو تحت نظارت این معاونت انجام می شود.

وی ادامه داد: برنامه کاری معاونت بر اساس سرشماری سال 1395 است که به روستاهای بالای 20 خانوار خدمت رسانی می شود لذا طبق این سرشماری 416 کیلومتر راه خاکی در استان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 پروژه راه روستایی چهارمحال و بختیاری در هفته دولت به بهره برداری می رسد

20 پروژه راه روستایی چهارمحال و بختیاری در هفته دولت به بهره برداری می رسد