مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-06اجتماعي

اردوهای «راهیان پیشرفت» ویژه 2 هزار دانش آموز برگزار می شود


معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: اردوهای راهیان پیشرفت در سه دوره برای 2000 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان برگزار می شود.

- مشهد ـ معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: اردوی های راهیان پیشرفت در سه دوره برای 2000 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد افشارنیا در خصوص اردوی راهیان پیشرفت اظهار کرد: یک مؤسسه فرهنگی آموزشی بر اساس تفاهم نامه ای که با کمیته امداد دارد، آموزش ها را به دانش آموزان پایه 10 الی 12 هنرستان در رشته های متناسب با تحصیل می کنند، ارائه می دهد.

معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه 6230 نفر از دانش آموزان پایه دهم تا دوازدهم تحت حمایت کمیته امداد استان در رشته های فنی و حرفه ای وکاردانش مشغول به تحصیل هستند، گفت: این مؤسسه دانش آموزان تحت حمایت را رصد و تعداد 2000 دانش آموز را برای گذراندن دوره های آموزشی پایش کرده است.

وی گفت: در قالب این اردو دانش آموزان شناسایی شده در اردوها، اگر نیاز به مهارت خاصی در رشته های اختصاصی داشته باشند، با همکاری مؤسسه دوره های آموزشی برای آشنایی بیشتر با رشته ای که تحصیل می کنند و آینده شغلی آن رشته، برگزار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوهای «راهیان پیشرفت» ویژه 2 هزار دانش آموز برگزار می شود

اردوهای «راهیان پیشرفت» ویژه 2 هزار دانش آموز برگزار می شود