مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 22:352023-07-31دانش

اقدام جهادی دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی یاسوج در روستای اسفندان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو،مسئول گروه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج گفت:22 خانم و 16 آقا با حضور جهادی خود در 2 روستای اسفندان، - انصاری با اشاره به فعالیت های عمرانی گروه جهادی خاطرنشان کرد: رنگ آمیزی و نوسازی مدرسه دبیرستان روستا از جمله مهمترین این فعالیت ها بود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو ،مسئول گروه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج گفت:22 خانم و 16 آقا با حضور جهادی خود در 2 روستای اسفندان، بخش دیشموک،شهرستان کهگیلویه از 17 تا 28 تیر به مردم این منطقه خدمت رسانی کردند.

  مهدی انصاری با اشاره به برنامه های فرهنگی این گروه جهادی اظهار داشت: برگزاری جشن عید غدیر، ولادت امام موسی کاظم، جشنواره بومی محلی، زیارت عاشورا و از همه مهم تر هم نشینی با جوانان و بزرگتر های روستا جهت رفع مشکلات روستا و منطقه و همچنین نمایش فعالیت های جهادی گروه برای مردم از جمله این برنامه ها بود وی در زمینه فعالیت های ورزشی این گروه جهادی نیز گفت: برگزاری مسابقات فوتسال جام شهید رستمی به مدت 5 روز بین 10 تیم از 8 روستا به مدت 5 روز برگزار شد.

  انصاری بیان کرد: این مسابقات هر ساله برگزار خواهد.

  وی فعالیت های آموزشی این گروه جهادی را نیز شامل کلاسهای تبیین مسائل سیاسی ونحوه مطالبه گری، کلاسهای زبان انگلیسی،ریاضی، مشاوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام جهادی دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی یاسوج در روستای اسفندان

اقدام جهادی دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی یاسوج در روستای اسفندان