مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 00:252023-07-24بين الملل

زیرگرفتن معترضان به اصلاحات قضایی نتانیاهو در تل آویو


در جریان زیرگیری معترضین به طرح اصلاحات قضایی کابینه بنیامین نتانیاهو دست کم 3 نفر زخمی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع عبری زبان اعلام کردند که در جریان زیرگیری معترضان به طرح اصلاحات قضایی کابینه بنیامین نتانیاهو در خیابان های تل آویو، دست کم 3 نفر زخمی شدند.

در همین ارتباط نیز، یاییر لاپید رییس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در واکنش به حادثه زیرگرفتن معترضان به طرح اصلاحات قضایی با خودرو در تل آویو گفت: این نتیجه آشوب و اقدامات تحریک آمیز نتانیاهو و وزرای تندروی است که کنترل اوضاع را از دست دادند.

از سوی دیگر با ادامه آشفتگی و بحران در تل آویو، ژنرال ماتان وینلای از فرماندهان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی گفته است: من نتانیاهو را خوب می شناسم، او فردی بسیار ترسو است، او از ترس تظاهرات ها در اسراییل نزدیک است که بمیرد، نتانیاهو دستگاه تنظیم ضربان قلب کار گذاشته چون قلب دارد، اما حیف که دستگاهی برای تنظیم عقل وجود ندارد! شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که پلیس کنترل اوضاع را در خیابان ایالون در تل آویو از دست داده و معترضین بار دیگر آن را بستند.

همزمان گفته شده است که یک افسر امنیتی صهیونیست با معترضین به طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو درگیر شده و اقدام به شلیک تیر هوایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرگرفتن معترضان به اصلاحات قضایی نتانیاهو در تل آویو

زیرگرفتن معترضان به اصلاحات قضایی نتانیاهو در تل آویو