مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 09:552023-07-23اقتصادي

خرید دام مازاد از دامدار با قیمت منصفانه/ نهاده مدت دار تحویل دامداران شود


مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور فعالسازی دامدار کارت و ارائه تسهیلات به دامداران، خرید داخلی دام با قیمت منصفانه، تحویل نهاده مدت دار و در نهایت تقویت صادرات را راهکارهایی برای جلوگیری از قاچاق دام از کشور عنوان کرد.

- مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور فعالسازی دامدار کارت و ارائه تسهیلات به دامداران، خرید داخلی دام با قیمت منصفانه، تحویل نهاده مدت دار و در نهایت تقویت صادرات را راهکارهایی برای جلوگیری از قاچاق دام از کشور عنوان کرد.

افشین صدر دادرس در گفت وگو با ایسنا، درباره موضوع قاچاق دام و اینکه این امر موجب تاثیرپذیری آن در بازار عرضه خواهد شد؟ گفت: عدم توانایی برخی دامداران در تامین نهاده ها و سایر هزینه های تولید موجب شده که گاها دام های مولد روانه کشتارگاه ها شده و بره های نر نیز توسط قاچاقچیان از کشور خارج شوند.

وی با اشاره به اینکه با وارداتی که صورت می گیرد باید قیمت گوشت به تعادل برسد، گفت: برای رونق و حمایت از تولید باید برنامه ریزی ها به درستی اجرایی شود.

دادرس در پاسخ به این سوال که برای کاهش قاچاق گوسفند از کشور چه اقداماتی باید صورت گیرد؟ گفت: قاچاق به این دلیل انجام می شود که برخی دامدارها توان نگهداری دام هایشان را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید دام مازاد از دامدار با قیمت منصفانه/ نهاده مدت دار تحویل دامداران شود

خرید دام مازاد از دامدار با قیمت منصفانه/ نهاده مدت دار تحویل دامداران شود