مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 07:052023-08-06اقتصادي

آغاز طرح مطالعه گردشگری سراب کنگاور کهنه در نهاوند


رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نهاوند گفت: امسال طرح مطالعه گردشگری سراب کنگاور کهنه در نهاوند آغاز شده است.

- محمد احمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با اشاره به اخذ مجوز گردشگری مجتمع گردشگری فارسبان اظهار کرد: برای ساخت و تکمیل این مجتمع که در گذشته سفره خانه بوده یکصد میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه در میدان پانزده خرداد شهرستان نهاوند یک هتل با 40 میلیارد تومان در حال احداث است، اذعان کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه  تاکنون 90 درصد ارزیابی شده و به زودی به بهره برداری خواهید رسید.

رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند با بیان اینکه در راستای جذب گردشگران و رونق این صنعت در شهرستان نهاوند مجوز ایجاد بوم گردی در روستای دهنه داده شده است، تصریح کرد: در همین خصوص از سال گذشته تاکنون 6 مجوز  احداث خانه مسافر تاکنون صادر شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به ساختار تاریخی و سنتی نهاوند از ابتدای سال گذشته تاکنون مجوز ساخت یک سفره خانه سنتی صادر شده است،گفت: این پروژه هم همانند سایر پروژه های گردشگری در حال تکمیل بوده و مراحل پایانی ساخت را طی می کند.

احمدی افزود: از شهریورماه سال گذشته برای ارتقای صنعت گردشگری در شهرستان نهاوند پنج موافقت اصولی زیرساخت گردشگری شامل سفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح مطالعه گردشگری سراب کنگاور کهنه در نهاوند

آغاز طرح مطالعه گردشگری سراب کنگاور کهنه در نهاوند