مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-01ورزشي

برگزاری مسابقات تور ایرانی تنیس روی میز نونهالان دختر ایران به میزبانی زنجان


رییس هیئت تنیس روی میز استان زنجان از برگزاری مسابقات تور ایرانی تنیس روی میز نونهالان دختر ایران به میزبانی زنجان خبر داد.

- ایسنا/زنجان رییس هیئت تنیس روی میز استان زنجان از برگزاری مسابقات تور ایرانی تنیس روی میز نونهالان دختر ایران به میزبانی زنجان خبر داد.

مریم کاظمی راد در گفت وگو با ایسنا، افزود: این مسابقات 11 تا 13 مرداد ماه 1402 برای اولین بار در آکادمی تنیس روی میز شهید ابوالفضل رضوی زنجان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این رقابت ها برای اولین بار است که به میزبانی استان زنجان برگزار می شود، تصریح کرد: استان زنجان با برگزاری دوره های استعدادیابی در رده نونهالان و ارتقاء سطح این رشته امسال با چهار تنیسور نونهال در این رقابت ها حضور خواهد داشت.

رییس هیئت تنیس روی میز استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه این باز ی ها انتخابی تیم ملی بوده و به صورت انفرادی برگزار می شود، اظهار کرد: نونهالان تنیسور دختر سراسر کشور فرصت حضور در این رقابت ها را داشته و می توانند صعود کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: رونیکا محمدپور، ساحل دریایی، سلاله احمدی و نازنین صفایی دختران زنجانی حاضر در این مسابقات خواهند بود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات تور ایرانی تنیس روی میز نونهالان دختر ایران به میزبانی زنجان

برگزاری مسابقات تور ایرانی تنیس روی میز نونهالان دختر ایران به میزبانی زنجان