مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-16اقتصادي

لزوم راه اندازی مرکز لجستیک مرزی پرویزخان


ناظر گمرکات استان کرمانشاه با بیان اینکه روند صادرات کرمانشاه به عراق کاهشی نیست، بر لزوم راه اندازی هرچه زودتر مرکز لجستیک مرزی پرویزخان تاکید کرد.

- ایسنا/کرمانشاه ناظر گمرکات استان کرمانشاه با بیان اینکه روند صادرات کرمانشاه به عراق کاهشی نیست، بر لزوم راه اندازی هرچه زودتر مرکز لجستیک مرزی پرویزخان تاکید کرد.

علی اصغر عباس زاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به به وضعیت صادرات چهار ماهه کرمانشاه گفت: در این مدت بالغ بر 950 میلیون دلار کالا با وزن حدود 2500 تن از مرزهای استان کرمانشاه صادر شده که از نظر ارزشی یازده درصد و از نظر وزنی 21 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

وی گفت: تقریبا 50 درصد این کالاها در گمرکات استان اظهار شده و 50 درصد دیگر هم در سایر گمرکات اظهار و از مرزهای استان کرمانشاه صادر شده است.

ناظر گمرکات استان کرمانشاه با بیان اینکه 40 تا 50 درصد صادرات استان مربوط به کالاهای تولید داخل استان است، افزود: البته بخشی از صادرات واحدهای تولیدی کرمانشاه از سایر مرزهای کشور خارج می شود.

عباس زاده عمده کالاهای صادراتی استان در چهار ماهه امسال را نیز میل گرد، آهن آلات، کاشی و سرامیک، مصالح ساختمانی، لبنیات، مصنوعات پلاستیکی، ظروف یکبار مصرف و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم راه اندازی مرکز لجستیک مرزی پرویزخان

لزوم راه اندازی مرکز لجستیک مرزی پرویزخان