مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-07اقتصادي

سرمایه گذار نباید برای مجوز از هفت خان بگذرد


رییس سازمان بازرسی کل کشور با انتقاد از بروکراسی اداری برای صدور مجوزهای سرمایه گذاری گفت: چرا باید یک سرمایه گذار برای دریافت مجوز هفت خان رستم را طی کند.

- ایسنا/فارس رییس سازمان بازرسی کل کشور با انتقاد از بروکراسی اداری برای صدور مجوزهای سرمایه گذاری گفت: چرا باید یک سرمایه گذار برای دریافت مجوز هفت خان رستم را طی کند.

ذبیح الله خداییان دوشنبه 16 مرداد در جلسه هم اندیشی رؤسای تشکل های اقتصادی استان فارس با اشاره به ظرفیت های این استان بیان کرد: زمین این استان زرخیز است و معادن بسیار ارزشمندی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، خداییان به علاقه مندی سرمایه گذاران حوزه خلیج فارس به سرمایه گذاری در استان فارس اشاره و اضافه کرد: با توجه به این ظرفیت ها، فارس باید استانی توسعه یافته باشد و هیچ منطقه محرومی در آن وجود نداشته باشد اما اینگونه نیست.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با انتقاد از عدم توسعه یافتگی استان فارس در بخشی از حوزه ها افزود: این استان با وجود ظرفیت ها و پتانسیل هایی که دارد اما آنگونه که باید توسعه نیافته است بر این اساس باید همه همدل بود و برای توسعه فارس قدم برداشت.

خداییان به برخی از مشکلات کارآفرینان در کشور اشاره و اظهار کرد: آیا شرایط کار برای کارآفرینان و تولیدکنندگان یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذار نباید برای مجوز از هفت خان بگذرد

سرمایه گذار نباید برای مجوز از هفت خان بگذرد