مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 19:252023-08-09اقتصادي

پرداخت به روز هزینه های درمانی بیماران خاص و صعب العلاج


هزینه های درمانی بیماران خاص و صعب العلاج به صورت روزانه پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا نمازی با اشاره به افزایش مؤسسات و مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت آتیه سازان حافظ گفت: به منظور تسهیل دسترسی بیماران خاص و صعب العلاج به داروهای مورد نیازشان قرارداد با داروخانه 13 آبان منعقد شد.

وی درباره تفاهم نامه بین این شرکت بیمه ی با صندوق بیمه ای روستاییان، گفت: براساس تفاهم نامه ما با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار بود در مرحله نخست مستمری بگیران سه استان را تحت پوشش قرار دهیم که تاکنون 18 هزار نفر از جامعه هدف تحت پوشش خدمات ما قرار گرفته اند، قرار است در مرحله بعدی نیز 160 هزار نفر از روستاییان از خدمات بیمه های تکمیلی این صندوق استفاده کنند.

وی اضافه کرد: در نهایت در صورت اجرای موفق بیمه های تکمیلی روستاییان، ما 2.

5 میلیون نفر از روستاییان را تحت پوشش خدمات خود قرار خواهیم داد و آمادگی ارائه خدمات بیمه های تکمیلی روستاییان را به این اقشار زحمتکش داریم.

مدیرعامل آتیه سازان حافظ همچنین از عقد قرار داد با بیمارستان های دولتی - دانشگاهی و خرید خدمت تخت های ویژه ( VIP ) خبر داد و افزود: با افزایش مؤسسات درمانی دولتی و خصوصی طرف قرارداد از جمله مراکز آزمایشگاهی، تصویربرداری، فیزیوتراپی و رادیوتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت به روز هزینه های درمانی بیماران خاص و صعب العلاج

پرداخت به روز هزینه های درمانی بیماران خاص و صعب العلاج