مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-06اقتصادي

استفاده از تاسیسات جدید ساختمانی برای صرفه جویی در مصرف انرژی


یک کارشناس مسکن در خصوص صرفه جویی در مصرف انرژی در صنعت ساختمان سازی گفت: باید در بحث صرفه جویی در مصرف انرژی 50 درصد صرفه جویی از طریق استفاده از تأسیسات ساختمانی جدید را به کار بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی جنتی گفت: در بحث لوله تک لایه و سه لایه که از تأسیسات ساختمانی هستند در نهضت ملی مسکن از یک مواد جدید در تولید لوله استفاده می شود که باعث شده که هزینه های ساخت مسکن بین 20 تا 25 درصد کاهش یابد و بحث صرفه جویی در مصرف انرژی 50 درصد صرفه جویی از طریق استفاده از تأسیسات ساختمانی جدید را شاهد خواهیم بود.

کارشناس مسکن در ادامه تصریح کرد: همچنان در حوزه تولید لوله و تأسیسات ساختمانی مجبور هستیم با برند ترکیه ای همکاری کنیم به طوری که شرکت ها جنس را از کارخانجات ایرانی خریداری می کنند اما به اسم برند خارجی و ترکیه ای به فروش می رسانند و استفاده از تأسیسات و لوله های ساختمانی با کیفیت نقش بسیار مهمی در افزایش طول عمر ساختمان ها دارد و در این شرایط باید استفاده از ظرفیت ها تولیدات داخلی با کیفیت در دستور کار قرار گیرد.

علی جنتی در ادامه تاکید کرد: باید گام های مؤثری را در حوزه ساخت مسکن در استفاده از تأسیسات با کیفیت در این حوزه به ویژه در پروژه های نهضت ملی مسکن برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از تاسیسات جدید ساختمانی برای صرفه جویی در مصرف انرژی

استفاده از تاسیسات جدید ساختمانی برای صرفه جویی در مصرف انرژی