مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-13سياسي

در مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی قم ایده به محصول تبدیل می شود


رییس دانشگاه صنعتی قم در خصوص راه انداز مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی قم بیان کرد: در این مرکز ایده های صاحب نظران به محصول تبدیل می شود که تا کنون 14 شرکت در این مرکز فعالیت می کنند.

- ایسنا/قم رییس دانشگاه صنعتی قم در خصوص راه انداز مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی قم بیان کرد: در این مرکز ایده های صاحب نظران به محصول تبدیل می شود که تا کنون 14 شرکت در این مرکز فعالیت می کنند.

جلال رضایی نور در نشست خبری که ظهر امروز 22 مرداد با اصحاب رسانه در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، به نقش پر رنگ خبرنگاران در جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: مسئولین دانشگاهی موظف به ارائه گزارش عملکرد به خبرنگاران هستند چراکه آحاد جامعه باید از ظرفیت های دانشگاهی اطلاع داشته باشند.

رییس دانشگاه صنعتی قم با اشاره به عملکرد این دانشگاه خاطر نشان کرد: این دانشگاه با 72 عضو هیئت علمی و 2 هزار دانشجو به فعالیت های علمی،پژوهشی و فرهنگی می پردازد.

وی در ادامه افتخارات علمی این دانشگاه را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد: در سال گذشته دانشگاه صنعتی قم در حوزه اشتغال فارغ التحصیلان رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد.

رضایی نور عنوان کرد: طرح های مبتکرانه ای مانند طرح همیار صنعت در این دانشگاه انجام شده است که در این طرح گروه های 4 نفره به همراه یک استاد به صورت مسئله محور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی قم ایده به محصول تبدیل می شود

در مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی قم ایده به محصول تبدیل می شود