مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 16:302023-08-19سياسي

لایروبی تمام رودخانه های استان تهران تا پایان شهریور


رییس گروه طرح های مهندسی رودخانه های شرکت آب منطقه ای استان تهران گفت: طرح لایروبی در چهار حوزه تهران، رودخانه جاجرود در شمیرانات، رودخانه حبله رود فیروزکوه و دماوند به طور همزمان انجام می شود و تا 30 شهریور به اتمام می رسد.

- رییس گروه طرح های مهندسی رودخانه های شرکت آب منطقه ای استان تهران گفت: طرح لایروبی در چهار حوزه تهران، رودخانه جاجرود در شمیرانات، رودخانه حبله رود فیروزکوه و دماوند به طور همزمان انجام می شود و تا 30 شهریور به اتمام می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین زنگویی در حاشیه بازدید از عملیات لایروبی رودخانه های کن و سولقان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بعد از بارندگی شبانه و سیلاب ناگهانی مرداد ماه سال گذشته و حادثه دلخراشی که در حوزه امامزاده داوود اتفاق افتاد؛ پروژه لایروبی رودخانه ها را در چند منطقه از سطح استان آغاز کردیم، اظهار کرد: باتوجه به اینکه حوضه آبریز منطقه کن و سولقان کوهستانی است و عمدتا شدت بارش بالا و همراه با سیلاب های واریزه ای بود کانال خروجی امامزاده داوود دچار انسداد شد و بخش عظمیی از گل و لای ناشی از سیلاب در سطح حوضه پخش و بخش عمده آن نیز به پایین دست منتقل شد.

وی افزود: اتفاق نظیر امامزاده داوود در حوضه های دیگر استان نیز رخ داده بود، باتوجه به این موضوع مسئولین استان از محل اعتبارات وزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی تمام رودخانه های استان تهران تا پایان شهریور

لایروبی تمام رودخانه های استان تهران تا پایان شهریور