مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 22:402023-08-07ورزشي

نکیسا: انتقاد پذیر هستم/در کار ربیعی دخالت نمی کنم


انسان انتقادپذیری هستم و در راه رسیدن به یک ذوب آهن ایده آل به تمامی صحبت ها گوش خواهم داد و برادرانه در خدمت کسانی هستم که نقد منصفانه خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، نیما نکیسا، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم فوتبال و گرامی داشت روز خبرنگار اظهار داشت: از مدیران پیشین ذوب آهن تشکر می کنم، از من پرسیده بودند با توجه به اینکه فوتبالیست سابق هستم، آیا در کادر فنی تیم فوتبال دخالت خواهم کرد که باید بگویم خیر، باشگاه آنقدر کار دارد که فرصت این کار را نخواهم داشت.

وی افزود: طبیعتا به توانایی های کادر فنی اعتقاد داریم، کشتی که سکان هدایت آن در دستان ربیعی و کادر وی است به جایگاه خوبی خواهد رسید، ربیعی به لحاظ اخلاقی و فنی کارنامه مشخصی دارد، از کار کردن با افراد باتجربه هراسی ندارم.

نکیسا تصریح کرد: می دانم که در تیم مدیریتی نیاز به راهنمایی بسیاری از عزیزان دارم، در بیش از 30 سالی که در فوتبال بودم تجربه های متفاوتی را پشت سر گذاشتم، از بازیکنی تا مربی گری و کار مدیریتی.

8 اولویت مهم در برنامه های آتی ذوب آهن مدیرعامل ذوب آهن با بیان اینکه با همکاران خود در باشگاه رابطه بسیار خوبی دارم، خاطرنشان کرد: برنامه آینده باشگاه بر اساس 8 دیدگاه مهم پایه گذاری شده است، بازاریابی، شفافیت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکیسا: انتقاد پذیر هستم/در کار ربیعی دخالت نمی کنم

نکیسا: انتقاد پذیر هستم/در کار ربیعی دخالت نمی کنم