مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 12:352023-07-23اجتماعي

عزاداری به شیوه کانون نینوا بجنورد/ اینجا پر از ایده های نو است


کانون نینوای مسجد امام رضا در شهرک گلستان بجنورد با همراهی دختران نوجوان و جوان، به شیوه ای کاملاً فرهنگی و آموزشی سوگوار ایام شهادت امام حسین (ع) و اصحاب کربلا شده است.

- بجنورد- کانون نینوای مسجد امام رضا در شهرک گلستان بجنورد با همراهی دختران نوجوان و جوان، به شیوه ای کاملاً فرهنگی و آموزشی سوگوار ایام شهادت امام حسین (ع) و اصحاب کربلا شده است.

خبرگزاری مهر ؛ گروه استان ها: عزای امام حسین (ع) خیابان و کوچه و روستا نمی شناسد؛ حتی میانه شهر و حاشیه سرش نمی شود، گریه و سینه زنی محرم، عطر خوش این روزهای هر پیاده رو و معبر و مسجدی است.

کانون فرهنگی هنری نینو ا، در مسجد امام رضا (ع) در شهرک گلستان بجنورد راه اندازی شده؛ یک منطقه کاملاً آپارتمان نشین که در خیابان هایی دور از مرکز شهر و پوشیده از ساختمان های بلند آجری رنگِ هم شکل قرار گرفته است.

معماری همدست خیابان های آن در قاب نهضت ساخت مسکن و پروژه بزرگ مسکن مهر جا خوش کرده و به نظر چهره ای متفاوت از دیگر نقاط شهر بجنورد را دارد، اما این روزها در تصویری عمیق تر و در هاله اشتراک کتیبه ها و پرچم های سیاه عزاداری حسین، حال خوش اشتراک و همقدمی دارد.

قدم های دل، رو به سوی سید الشهدا است و برنامه ها روی عقربه های سوگواری کوک شده است؛ آن هم به شیوه ای کاملاً فرهنگی و آموزشی برای سنین مختل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری به شیوه کانون نینوا بجنورد/ اینجا پر از ایده های نو است

عزاداری به شیوه کانون نینوا بجنورد/ اینجا پر از ایده های نو است