مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 14:402023-07-28سياسي

قیام عاشورا انقلابی فرهنگی است/فرهنگ عاشورا نسل به نسل منتقل شود


امام جمعه بهاباد با بیان اینکه امام حسین(ع) شهید فرهنگ انسانیت است، گفت: در قیام عاشورا درس ها و عبرت های فراوانی وجود دارد و قیام امام حسین(ع) قبل از آنکه نظامی باشد، - یزد- امام جمعه بهاباد با بیان اینکه امام حسین(ع) شهید فرهنگ انسانیت است، گفت: در قیام عاشورا درس ها و عبرت های فراوانی وجود دارد و قیام امام حسین(ع) قبل از آنکه نظامی باشد، قیامی فرهنگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه های این هفته نمازجمعه عاشورایی اظهار داشت: این عشق و دلدادگی به سالار شهیدان باعث می شود تا راه و نام امام حسین (ع) نسل به نسل منتقل شود.

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه عاشورا محصور در یک زمان و مکان خاص نیست، بلکه آغازی بی پایان و طلوعی بی غروب است و این همان معجزه بیانی پیغمبر اسلام (ص) است، افزود: شهادت امام حسین (ع) سوز و آتشی در دل مؤمنین قرار داده که گذشت زمان، حوادث آن را سرد نمی کند و به فراموشی نمی سپارد.

وی با اشاره به اینکه کربلا و حماسه عاشورا درس ها، پیام ها و عبرت هایی دارد که باید به همه عصرها و نسل ها منتقل کنیم، گفت: دفاع از ارزش ها یکی از پیام های عاشوراست و اهمیت نماز یکی دیگر از پیام های عاشورای امام حسین (ع) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیام عاشورا انقلابی فرهنگی است/فرهنگ عاشورا نسل به نسل منتقل شود

قیام عاشورا انقلابی فرهنگی است/فرهنگ عاشورا نسل به نسل منتقل شود