مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 23:252023-08-01اقتصادي

پلمب 17 مشاور املاک متخلف در آذربایجان غربی


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در راستای ساماندهی فعالیت مشاوران املاک در سطح استان بازرسی های مستمر از این صنف صورت گرفت که به دلیل تخلفات انجام گرفته تاکنون 17 مشاور املاک متخلف پلمب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه سید محسن حمزه لو در دیدار با بازرسان وزارت راه و شهرسازی در بحث تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات، اظهار داشت: هفت هزار و 180 بنگاه مشاور املاک در سطح استان وجود دارد که تاکنون یک هزار و 423 مورد بازرسی از بنگاه های مشاور املاک ثبت است.

وی ادامه داد: پس از بازرسی ضمن صدور اخطاریه و تشکیل پرونده برای بنگاه های فاقد مجوز، اقدامات قانونی برای برخورد با متخلفان انجام گرفته است و تاکنون برای بنگاه های مشاور املاک متخلف بالغ بر 18 میلیارد ریال جریمه نوشته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: اخلالگران بازار مسکن به دلیل اخلال در بازار املاک و تفکیک و خرید و فروش اراضی ملی به مراجع قضایی معرفی می شوند و برای 2 مشاور املاک به دلیل تخلفات انجام یافته، با دستور دادستان مرکز استان قرار بازداشت موقت صادر شده است.

حمزه لو تاکید کرد: بازرسی و نظارت بر فعالیت تمام بنگاه های مشاور املاک با جدیت ادامه دارد تا روند عملکرد فعالیت این بخش ساماندهی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 17 مشاور املاک متخلف در آذربایجان غربی

پلمب 17 مشاور املاک متخلف در آذربایجان غربی